Nejčastější otázky
Co znamená cena?
Cena zboží je uvedena v Kč včetně DPH. Balné je ZDARMA a cenu dopravného zjistíte TADY >>
A máte zboží skladem?
Naší snahou je mít neustále všechny položky skladem v obvyklých množstvích, abychom vám je mohli dodat obvykle do druhého pracovního dne. Pokud skladem položka není, budeme vás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se s vámi na požadovaném termínu dodání.
Co když zjistím škodu na zboží již v okamžiku převzetí zboží od dopravce?
Doporučujeme vám, abyste zkontrolovali stav zásilky zvnějšku (stav obalu) při přebírání od dopravce a při zjištění jeho poškození máte právo zásilku odmítnout a vyžádat si sepsání reklamačního protokolu.
A co když zjistím zjevnou škodu až po vybalení?
V takovém případě u nás zboží bez odkladu písemně reklamujte a zašlete včetně fotek dokumentujících poškození nejlépe e-mailem na adresu benco@benco.cz (do 48 hodin po dodání). Poté budete kontaktováni našimi pracovníky, kteří s vámi dohodnou způsob kompenzace či vrácení zboží.
Pokud je to možné, doporučujeme zásilku rozbalit přímo před pracovníkem dopravce, protože v poslední době se nám množí reklamace, které byly způsobené přepravou, aniž by byl poškozen vnější obal. Vyhnete se tak vyřizování případné reklamace.
Jak zboží uhradím?
Hotově při převzetí zboží nebo platbou předem přes účet. pokud zvolíte platbu přes účet, po zpracování objednávky vám bude klientským oddělením zaslána faktura na váš e-mail se všemi potřebnými údaji k platbě. Na platbu a připsání úhrady na náš účet máte 7 dní od obdržení faktury. Poté bude vaše objednávka zastavena, u zboží zrušena rezervace.
Je zboží připraveno k použití?
Ano, většina zboží je určena ihned k použití. Sušáky IDEAL a další sušáky je potřeba namontovat na příslušné místo, veškerý materiál k upevnění bývá součástí balení.
A co záruka?
Standardně 2 roky od dodání.
Můžu zboží vrátit?
Ano, zašlete ho do 14-ti dnů zpět, kompletní, nepoškozené, nepoužité a v originálním obalu. Bez průtahů vystavíme dobropis a zašleme peníze.
Jak objednám?
Podle toho, co vám více vyhovuje. Můžete objednávat objednávkovým formulářem z našeho internetového obchodu, kde vidíte ihned částku v korunách za objednané zboží, nebo e-mailem na info@benco.cz.
Proč nenabízíte výdejní místa pro osobní odběr (Uloženku, Zásilkovnu,…)?
Výdejní služby Zásilkovna a Uloženka přijímají jen menší balíky do určitého rozměru a hmotnosti.
Na Benco nabízíme zboží, které se liší velikostí a hmotností a do limitů na rozměr a váhu se u Zásilkovny a Uloženky jednoduše nevejdou.
Je nám líto, že vám nemůžeme nabídnout možnost odeslání vaší objednávky na výdejní místo pro osobní odběr.
Z výše uvedených důvodů nemůžeme nastavit výdejní místo pro osobní odběr u všech položek. Přizpůsobení webu pro rozdělení produktů podle váhy a rozměru a následné nastavení volby výdejního místa pouze pro produkty vyhovující daným kritériím je velmi komplikované a váhové limity by vám ztížily nakupování.
Chceme, aby nakupování na Benco bylo pro vás co nejjednodušší a pohodlné, proto nabízíme rychlé doručení až domů společností PPL a Českou poštou.
Do čeho vám zboží zabalíme?
Myslíme na životní prostředí a řídíme se motem, že každý má začít sám u sebe podle svých možností. My se snažíme eliminovat odpad z obalových materiálů. Zároveň ale musíme dodržovat pravidla balení zásilek určené přepravními společnostmi, aby nám v případě poškození zboží uznali reklamaci - křehké zboží musíme zabalit do bublinkové fólie, karton vyplnit měkkou výplní, atypické rozměry zásilek zabalit do vlnité lepenky a obalit stretch fólií.
Abychom i přes tato omezení ulehčili přírodě, balíme zásilky do použitých kartonů. Ty vyplňujeme kartonovou drtí, kterou si sami vyrábíme z poškozených kartonů. Razantně tak snižujeme množství vyrobených kartonů a výplně.
Není mi něco jasné, mám návrhy nebo připomínky.
V tom případě si vás naši pracovníci vyslechnou na tel. čísle 581 208 331 nebo 734 651 522 a ochotně s vámi vyřeší váš požadavek či dotaz.