Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy/licenční smlouvy, kdy na jedné straně je společnost BENHOME s.r.o., IČ 24791334, DIČ CZ24791334, se sídlem č.p. 29, 751 16 Želatovice, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 68962 jako prodávající a na straně druhé je kupující.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 Vyřizování objednávek

1. Všechny objednávky vyřizujeme postupně tak, jak je přijímáme do evidence. V době jarní sezóny a nárustu objednávek je expedice 1 - 5 pracovních dní. Děkujeme za pochopení.

2. Platba převodem - pokud si zvolíte platbu převodem z účtu, podklady k platbě Vám dorazí obratem s potvrzením o objednávce. Vaší objednávku expedujeme po připsání platby na náš účet, nejpozději do 1 - 5 pracovních dní. V případě, že si zvolíte platbu převodem z účtu a tuto neobdržíme na náš účet do 21 kalendářních dnů po jejím vytvoření, bude Vaše objednávka automaticky stornována.

3. Zboží zasíláme na dobírku přepravní společností PPL nebo Českou poštou, k níž nepřipočítáváme balné, pouze přepravné a doběrečné.

4. Zboží si můžete také vyzvednout osobně v našem výdejním místě: Benhome s.r.o., Želatovice 29, 751 16 Želatovice, vždy v pracovní dobu, která je uvedena na našich stránkách. Je nutné vyčkat na potvrzení emailem, že je Vaše objednávka připravena k odběru. Objednávku je možné na místě platit pouze hotově.

V případě objemné objednávky s nutností zaslání zboží na paletě, nebo vícekusové zásilky vám bude účtováno poštovné dle váhy a objemu zásilky. O této skutečnosti Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem.

Z důvodu momentální situace na trhu a neustálého navyšování cen surovin pro výrobu dřevěných, plastových a kovových produktů se může cena zboží, z již přijaté objednávky, které je na našem e-shopu s dostupností, navýšit dle aktuálních cen od dodavatelů.

Doprava zásilek v ČR je zajišťována přepravní společností PPL a to v pracovní dny. Na Slovensku je partnerem společnost DHL.

Možnosti dopravy - Běžné zboží

  Cena
(platba GoPay)
Cena
(platba převodem z účtu)

Cena
(platba dobírkou)

Místo doručení
PPL balík  - cena od*

  119 Kč   119 Kč  154 Kč

 Vlastní adresa

Česká pošta - balík do ruky - cena od*   119 Kč   119 Kč  174 Kč

Vlastní adresa / doručení na poštu

Česká pošta - balík na poštu - cena od*    99 Kč    99 Kč  154 Kč

doručení na vámi vybranou poštu

Česká pošta -  balík do balíkovny

   69 Kč

   69 Kč

 124 Kč

doručení na vámi vybranou balíkovnu


Osobní odběr


0 Kč

0 Kč

0 Kč
 Želatovice 29, 751 16
Po - Čt 7:00 - 15:30,
 7:00 - 14:30

POZOR! Při rozměrech zásilky nad 170 cm při dopravě Českou poštou účtujeme dle jejich podmínek 120 Kč navíc k ceně dopravy za nadměrný rozměr. Doporučujeme tedy zvolit přepravu PPL za cenu 99 Kč.

* Cena dopravy zásilky se odvíjí od hmotnosti balíků dle Vámi objednaného zboží. Cena dopravy se vypočítá na základě přidaného zboží v nákupním košíku. 

Podle obchodních podmínek vámi vybraného dopravce může dojít u balíku, který je podaný na pobočku PPL parcel shop, ČP balík do balíkovny, ČP balík na poštu, z důvodu přeplnění vybrané pobočky, k předání balíku na volnou pobočku PPL parcel shopu, ČP balíkovna nebo ČP pošty. Děkujeme za pochopení

Možnosti dopravy - Nadrozměrné zboží

  Cena
(platba GoPay)
Cena
(platba převodem z účtu)

Cena
(platba dobírkou)

Místo doručení

Česká pošta - doprava pro sudy a nádoby na vodu - cena od:

 


 299 Kč

  299 Kč

 354 Kč

 Vlastní adresa
DHL / Top trans nadrozměr **  - slouží pouze pro paletovou přepravu a zásilky , které z důvodu výšky nemohou být přepravovány standartním balíkem (stropní sušáky, vyvýšené záhony, dřevěné a kovové kompostéry, keramické pece, dlažba z recyklované gumy...) - cena od: 



 299 Kč



  299 Kč



 354 Kč


 Vlastní adresa

Osobní odběr

0 Kč

0 Kč

0 Kč
Želatovice 29, 751 16
Po - Čt 7:00 - 15:30,
 7:00 - 14:30

 

 ** - v případě, že si objednáte dopravu DHL nadrozměr u sudů a nádob na dešťovou vodu, bude vám automaticky opravena na cenově nejbižší dopravu Česká pošta

 

Doprava na Slovensko

Způsob platby

Cena dopravy
Platba převodem od:

 7,66 EUR
Platba na dobírku od:

 9,81 EUR

Platební možnosti

Varianta Cena
Platební brána GoPay 0 Kč
Bankovní převod 0 Kč
Dobírka 55 Kč

 

6. Pokud si zvolíte platbu převodem z účtu, po zpracování objednávky Vám bude na Váš e-mail zaslána faktura se všemi potřebnými údaji k platbě. Fakturu uhraďte v nejbližším možném termínu, po připsání platby na náš účet Vám zboží vyexpedujeme a zašleme dle Vámi zvoleného dopravce. V zásilce naleznete tištěnou fakturu-daňový doklad s potvrzením, že byla uhrazena.

7. Zboží, které z důvodu objemnosti nemůžeme odeslat v jednom balíku, Vám musíme rozdělit do více zásilek. V tomto případě Vám bude účtováno dvojí přepravné. Vždy se ovšem snažíme odeslat zboží v jednom balíku. Pokud tato situace nastane, a budeme nuceni Vaši zásilku rozdělit, budete o této skutečnosti informováni na Váš e-mail.

8. Všechny ceny jsou uvedeny v českých korunách včetně DPH. Klienti ze Slovenska hradí dobírku v EUR přepravci v hotovosti kurzem daného dne doručení zásilky. Platba v EUR je v kompetenci přepravce. Doprava zásilek v ČR je zajišťována společností PPL CZ, na Slovensku je partnerem společnost DHL.

9. Objednané zboží, které máme skladem expedujeme dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle do 1 - 5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. Pokud zboží skladem nemáme, budeme Vás o této skutečnosti informovat na Váš e-mail a potvrdíme Vám termín dodání.

10. Pro efektivní doručování zásilek prosím uvádějte ve svých objednávkách dodací adresy podle aktuálního stavu, kde se v danou dobu (8 - 16 hod.) budete právě zdržovat /domů, do práce, apod./

11. Zboží je možné si vyzvednout i osobně na adrese Želatovice 29, 751 16 Želatovice - po předchozí telefonické domluvě.

12. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen neprodleně zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto ihned oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Zboží si po převzetí od dopravce zkontrolujte. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí v objednávce, nebo poškození zboží nás neprodleně a bez zbytečného odkladu kontaktujte telefonicky na čísle 734 651 522, nebo 581 208 331, nebo emailem info@benhome.cz.
V případě reklamace u přepravy PPL 
(Přepravce PPL požaduje pro zahájení reklamačního řízení nahlášení reklamace včetně doložení fotodokumentace do 48 hod. po převzetí zásilky). Nezasílejte poškozené zboží zpět bez naší výzvy. V případě uznané reklamace bude toto zboží odvezeno přepravní společností PPL po předešlé domluvě.
POZOR! Pokud byste poškození nenahlásili včas, vaši reklamaci bohužel nebudeme moci uznat za oprávněnou.

Pro rychlejší postup vyřízení reklamace, prosím nafoťte poškozené zboží, veškerý obalový materiál a veškeré manipulační značky a zašlete prosím na email info@benhome.cz.

Po dobu vyřízení reklamace prosím nevyhazujte žádný obalový materiál ve kterém Vaše zásilka byla zabalena.

V případě reklamace u přepravy Česká pošta je nutné dle obchodních podmínek České pošty zanést celý balík s veškerým zbožím i s výplní na nejbližší pobočku České pošty do 48 hodin od převzetí zásilky, kde s Vámi sepíší reklamační protokol. Jakmile bude reklamace vyřízena, budou Vás kontaktovat.

Pro rychlejší postup vyřízení reklamace, prosím nafoťte poškozené zboží, veškerý obalový materiál a veškeré manipulační značky a zašlete prosím na email info@benhome.cz.

Po dobu vyřízení reklamace prosím nevyhazujte žádný obalový materiál ve kterém Vaše zásilka byla zabalena. 

13. Pokud si objednané zboží nevyzvednete, nelze tento krok chápat jako odstoupení od smlouvy nebo storno objednávky. Znamená to, že jste kupní smlouvu porušil/a - dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový). Existují 2 varianty, jak tuhle situaci vyřešit:
a) o objednávku máte zájem - zboží vám znovu zašleme. Pouze ale s platbou předem (bankovní převod, online platba kartou). Cena objednávky bude navýšena o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku, na kterou má náš obchod právo.
b) o objednávku nemáte zájem - dle zákona má náš obchod právo na kompenzaci vynaloženého na balné a poštovné od kupujícího - od vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zboží porušil/a kupní smlouvu. Proto vás požádáme, abyste provedl/a platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co nejbližší době - vyhnete se tak komplikacím. Pokud si budete přát tuto platbu provést jiným způsobem (kartou nebo jinak online), stačí nás kontaktovat.

Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty na adresu provozovny Benhome s.r.o., Želatovice 29 , 751 16 Želatovice. Zboží musí být v původním obalu, bez poškození a známek používání. Kupující má v takovém případě nárok na vrácení ceny za zboží. Kupující hradí cestu vrácení zboží k prodávajícímu.
Právo na odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje na zboží, které je vyráběno na zakázku na základě objednávky zákazníka. 

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy vytiskněte a vložte do balíčku se zbožím, nebo nám zašlete na email: info@benhome.cz před odesláním vráceného zboží.

Formulář zde ⇒Formular-pro-odstoupeni-od-kupni-smlouvy-BENCO

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží používáno. nebo poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Výměna zboží

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží zašlete doporučeným balíkem (ne dobírkou) spolu s průvodním dopisem na adresu: BENHOME s.r.o., Želatovice 29, 751 16 Želatovice. Náklady spojené s výměnou nese v plné výši kupující.
 

Reklamace

V případě odstranitelné vady máte nárok na to, aby byla vada řádně, bezplatně a včas odstraněna (primárně tedy v úvahu připadá oprava věci). Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, popřípadě součásti věci, týká-li se vada pouze této součásti (tato součást však musí být oddělitelná, aniž by se věc hlavní tímto oddělením znehodnotila). Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci. Jde-li o vadu neodstranitelnou, a brání-li vada řádnému užívání věci, tak má kupující právo na výměnu věci, a případně též odstoupení od smlouvy.  

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v našem internetovém obchodě, doporučujeme nafotit a zaslat e-mailem s předmětem zprávy 'reklamace', kde uvede typ výrobku, číslo objednávky nebo faktury a popis závady. Zákazníka následně informujeme telefonicky popř. e-mailem o dalším postupu.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.). Lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu).

Veškeré údaje o manipulaci s výrobky, o jejich údržbě a uskladnění se dozvíte v našem blogu RADY A TIPY.

 

Ochrana osobních údajů

1. Provozovatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu firmy BENHOME s. r. o., a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromaždovány z obchodních, logistických, statistických důvodů.

2. Při nakládání s osobními daty se firma BENHOME s.r.o. zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. 

Závěrečná ustanovení:

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

Případné spory mezi Benhome s.r.o. a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde.

Provozovatelem internetového obchodu je firma

BENHOME s.r.o. - Czech Republic, Želatovice 29, 751 16 Přerov-Želatovice, IČO: 24791334, DIČ: CZ24791334
tel: +420 581 208 331, fax: +420 581 227 222,  GSM: +420 734 651 522, e-mail: info@benhome.cz

 a zodpovídá za správnost údajů uvedených v tomto internetovém obchodě a dohlíží na plnění níže uvedených obchodních podmínek. Společnost zapsaná v obchodním rejstříku, Krajský soud v Ostravě oddíl C, vložka 23144.

Upozorňujeme naše zákazníky, že vrácení plateb probíhá vždy z naší strany pouze převodem na zákazníkův účet / kartu ze kterého platba byla připsána. Nikdy nežádáme o vyplnění údajůplatební karty a klik na aktivní odkaz v emailu.

Dne 24.8.2022 by zjištěn útok na naší emailovou adresu benco@benco.cz. Pokud Vám z této adresy přišla emailová zpráva ohledně vrácení zůstatku, prosím email smažte a ignorujte, nic nevyplňujte, nejedná se o email odeslaný naší firmou. Vše je již v řešení s IT oddělením a Policií ČR. Děkujeme za pochopení

 

Pracovní doba:

PO-ČT 7.00-15:30 hod.

PÁ 7:00 - 14:30 hod.,  

SO - NE: Zavřeno

V období STÁTNÍCH SVÁTKŮ je naše firma uzavřena. Na Vaše emaily budeme reagovat v následujících pracovních dnech. 

 

 

 

 Kupní smlouva, jejíž součástí jsou i tyto všeobecné obchodní podmínky, vzniká doručením kupujícím v rámci e-shopu řádně a správně vyplněné, potvrzené a odeslané objednávky prodávajícímu. Prodávající je povinen kupujícímu potvrdit doručení jeho objednávky na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v jeho objednávce.

Kupní smlouva je uzavíraná mezi zákazníkem (kupujícím) a firmou BENHOME s.r.o. (prodávajícím) IČO: 24791334, DIČ: CZ24791334 se sídlem č.p. 29, 751 16 Želatovice. Společnost zapsaná v obchodním rejstříku, Krajský soud v Ostravě, oddíl C, vložka 68962.

Reklamace vyřizuje (prodávající) BENHOME s.r.o. reklamace, sklady, Želatovice 29, 751 16 Želatovice.